ဘယ္လို ခ်မ္းသာေအာင္ ျကိုးစားျကမလဲ? ဘယ္လိုနည္းလမ္းေတြကိုလိုက္နာျကမလဲ

ခ်မ္းသာေအာင္ ဘယ္လိုလုပ္ျကမလဲ? ဘယ္နည္းလမ္းေတြလိုက္နာျကမလဲ? သင္ခ်မ္းသာခ်င္လား? အရင္ဆံုး သင့္စိတ္မွာ ခ်မ္းသာရမယ္လို ့စြဲစြဲျမဲျမဲမွတ္ယူထားပါ
ဘဝမွာအျကီးဆံုးအမွားကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ သူမ်ားစီးတဲ့ ကား ကိုမစီးနိုင္ပါဘူး, ဘယ္ေတာ့မွသူမ်ားကိုင္တဲ့ အိတ္ ကိုမကိုင္နိုင္ပါဘူး, ဘယ္ေတာ့မွ သူမ်ားလိုမေနနိုင္ပါဘူးဆိုတဲ့အေတြးေတြကို ေတြးမိေနျကတာပါဘဲ။အရင္ဆံုး ကြ်န္ေတာ္ တို ့လုပ္ရမွာက ခ်မ္းသာရမယ္လို ့စိတ္ကိုလံုးဝပိုင္းျဖတ္ထားရမယ္။ဒီဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို အျမဲေခါင္းထဲမွာထည့္ထားျပီးေတြးေနရမယ္။
💰ကြ်န္ေတာ္တို ့ေသခ်ာတြက္ခ်က္နိုင္ရမယ္
ဥပမာေပ့ါ , ေဒၚလာ၂၀၀တန္ပစၥည္းတစ္ခုကို လူ၅၀၀၀ဆီေစ်းကြက္တင္ေရာင္းမယ္ဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္ တို ့မွာ ေဒၚလာ ၁သန္းရိွမွရမယ္။အဲ့လိုမဟုတ္ဘဲ၁၇ ေဒါ ္လာ တန္ပစၥည္းကို တလ လူ၅၀၀၀နွူန္းေရာင္းရင္ တစ္နွစ္ျပည့္တဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္ တို ့ေဒါ ္လာ၁သန္းရမယ္။ အေရးျကီးတာက ကြ်န္ေတာ္တို ့ေသခ်ာျဖစ္နိုင္စြမ္းေတြကိုတြက္ခ်က္နိုင္ရမယ္။
💰ဘယ္သူ ့မွာေငြရိွလဲ? ဘယ္လိုသူေတြကိုအခ်ိန္ေတြေပးမွာလဲ?
ဘယ္သူ ့မွာေငြရိွလဲ? ကြ်န္ေတာ္ တို ့ကို ကြ်န္ေတာ္တို ့ျပန္ေမးရမယ့္ ေမးခြန္း ပါ။သင့္ရဲ့ customer ေတြ investor ေတြ နဲ ့အခ်ိန္ေပးပါ။ အခ်ိန္ျဖံဳးပါ။ သင့္ကိုကူညီေပးနိုင္သူေတြ သင့္ကိုလမ္းျပေပးနိုင္သူေတြနဲ ့ေဆြးေႏြးပါ
💰ဆင္းရဲသလိုဘဲေနျကရမယ္
သင့္ဝင္ေငြဘယ္ေလာက္ဘဲရိွရိွ အျမဲ နွိမ့္နိွမ့္ခ်ခ်ေနရမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ တို ့အျမတ္ သိန္း၂၀ရျပီဆိုပါစို ့။ အခ်ိဳ ့ကအဲ့ေငြေတြကိုဖုန္းအေကာင္းစားေတြ, ဆိုက္ကယ္ေတြ, အိတ္ေတြဝယ္ျကမွာဘဲ? အဲ့ေငြေတြကို ကြ်န္ေတာ္ တို ့အရင္ဆံုးရင္းနွီးျကရမယ္။ ကြ်န္ေတာ္ တို ့ရွာထားတဲ့ေငြေတြဟာ သူတပါးကိုေပးဖို ့မဟုတ္ဘူး။ အျမဲနွိမ့္နွိမ့္ခ်ခ်ေနျကရမယ္။ ဘယ္ေတာ့မွ ေအာက္ေျခမလြတ္ပါနဲ ့
💰ရင္းႏွီးျမွပ္နွံဖို ့ေငြစုျကရမယ္။ ေငြစုခ်င္လို ့ဆိုတဲ့သေဘာနဲ ့ေငြမစုပါနဲ ့
ရင္းနွီးျမွပ္နွံတယ္ဆိုတာ ခ်မ္းသာျခင္း အစပါဘဲ။သင္ျကြယ္ဝခ်မ္းသာခ်င္ရင္ ေငြကိုရင္းနွီးျမွပ္နွံရမယ္။ဘာလို ့လဲဆိုေတာ့ ျပန္ရလာမယ့္အရာေတြက မ်ားျပားလြန္းတယ္။ျကီးမားလြန္းပါတယ္။
#Success
Credit : Toptenteam

No comments:

Powered by Blogger.